Lidé

Václav BerkaVáclav Berka (porotce)
Václav Berka je český sládek. Je už třetí generací rodiny Berků v historii plzeňského Prazdroje. První várku piva uvařil v plzeňském pivovaru, když tam byl v 15 letech na brigádě. Vystudoval Střední průmyslovou školu potravinářské technologie a pokračoval na katedře kvasné chemie Vysoké škole chemicko-technologické v Praze. Do pivovaru nastoupil v roce 1980 jako technolog. Postupně prošel pozicí sklepmistra, sládka, ředitele pivovaru Gambrinus, hlavního sládka pivovaru Plzeňský Prazdroj a manažera pivovaru v Plzni. Od roku 1994 je předsedou dozorčí rady v Plzeňském Prazdroji, a. s. a byl též členem předsednictva v Českém svazu pivovarů a sladoven. Od roku 2005 byl starším obchodním sládkem a založil tým, který pečuje o kvalitu piva přímo na trhu. V pozici staršího obchodního sládka jezdil po Česku a tajé po celém světě, kde prezentoval historii, výrobu, chuťové vlastnosti a správnou péči o pivo plzeňského typu, především Pilsner Urquell. Pravidelně kontroloval kvalitu piva v pivnicích a hospodách v Česku i v zahraničí. V roce 2018 se stal emeritním vrchním sládkem a pokračuje v podpoře kvality piva Pilsner Urquell v tuzemsku i v zahraničí.


Tomáš MrázTomáš Mráz (porotce)
Tomáš je absolventem ekonomie na Jihočeské univerzitě v Českých Budějovicích. V Plzeňském Prazdroji pracuje více než 10 let na různých manažerských pozicích v obchodním oddělení. V roce 2017 se stal v obchodním ředitelem a zároveň se stal i členem výkonného vedení společnosti. Během uplynulých let se zásadním způsobem zasloužil o posílení prodeje v restauracích a hospodách a podílel se na strategických projektech a investicích do tohoto prodejního kanálu. Je jedním z hlavních podporovatelů projektu Brewrace a je nadšen, že Plzeňský Prazdroj poprvé zapojí do vývoje pivního zařízení studenty a technické nadšence a zároveň věří, že to zlomíme!


Roman TrzaskalikRoman Trzaskalik (porotce)
Roman je od roku 2018 marketingovým ředitelem Plzeňského Prazdroje, kam přišel ze společnosti Danone. Zde od roku 2006 zastával post ředitele a viceprezidenta pro marketing v Saudské Arábii, Alžírsku a Maroku. S Danone spojil většinu svého profesního života, po absolvování oboru ekonomie na Technické univerzitě v Ostravě zde začal pracovat nejprve na pozici obchodního zástupce, posléze se přesunul do marketingu společnosti Opavia. Odtud vedla jeho profesní cesta na vrcholné manažerské posty v mateřském Danone. V BREWRACE vidí příležitost, jak do oboru pivovarnictví přinést inovace. Je přesvědčený, že můžeme ukázat světu, že jsme nejen nadšení konzumenti piva, ale také nadaný národ a dokážeme vymyslet unikátní technické zařízení.


Petr KundrataPetr Kundrata (mentor & porotce)
Petr vystudovat průmyslovou školu v Plzni a ekonomii na Vysoké škole ekonomické v Praze. V Plzeňském Prazdroji pracuje 25 let. Postupně prošel různými pozicemi v útvaru marketingu a oblastí produktového managementu. V posledních letech se pak věnuje především projektovému managementu. V současnosti, jako člen týmu inovací, pracuje na projektech spojenými s vývojem a zaváděním nových obalů. Jako projektový expert pak spolupracuje s týmy zabývajícími se investičními a rozvojovými projekty v oblasti výroby a balení.


Daniel JanečekDaniel Janeček (mentor & porotce)
Působí od roku 2017 jako manažer obchodním operací pro Českou a Slovenskou republiku. V Plzeňském Prazdroji působí více než 20 let na různých pozicích, naposledy 8 let jako manažer technického servisu. Na této pozici se Daniel výrazným způsobem podílel na vytvoření stávající podoby technického servisu, technických řešení a řízení kvality, což bylo oceněno i udělením ISO certifikátu pro střediska technický servisů v České republice. Daniel je absolventem ekonomie na Slezské univerzitě Opava.


Petr KostlánPetr Kostlán (mentor & porotce)
Vystudoval Střední průmyslovou školu strojní. Po dvou semestrech Vojenské letecké školy začal pracovat v potravinářské firmě jako obchodní zástupce a postupně jako člen vývojového týmu pro obaly a technologie zpracování a balení sypkých potravin. Dále v marketingu a v neposlední řadě jako šéf pobočky potravinářské firmy na Slovensku. Má dlouholetou praxi v oblasti technických řešení speciálních servisních postupů v oblasti vysokofrekvenčního a nejiskřivého nářadí v energetice, zpracování skla a užití ušlechtilých kovů. Čtyři roky se věnoval oboru výstavnictví a prezentace nábytku a skla jako stavebního materiálu. Od roku 2010 pracuje v Plzeňském Prazdroji, z toho 4 roky na technickém oddělení. Pracuje na vývoji technologických řešení pro čepování piva. Je spoluautorem řešení výčepních stolů, výčepních hlav a nových technologií v tankovém pivním hospodářství. Stojí rovněž za vznikem unikátního přístroje na čepování a ohřev sycených alkoholických nápojů. V rámci projektu může Petr pomoci zejména v oblasti užití a zpracování materiálů a v oblasti čepování a chlazení.


Vojtěch HomolkaVojtěch Homolka (mentor a porotce)
Vojta pracuje v Plzeňském Prazdroji již 20 let. Začínal ve výrobě pivovaru ve Velkých Popovicích. Po zisku zkušeností na různých technologických pozicích přešel na Exportní oddělení. Jako Manažer kvality pro exportní trhy zodpovídal za kvalitu piva od počátku dodavatelského řetězce až po koncovou provozovnu. Následně nastoupil na pozici Obchodního sládka, kde se staral o kvalitu piva v rámci českého trhu, včetně čepování piva. V péči o kvalitu piva v trhu pokračuje i na současné pozici Quality Excellence manažera pro Čechy a Slovensko. Mezi hlavní zodpovědnosti patří rozvoj zákazníků v oblasti kvality piva a řízení programů kvality, včetně školení personálu provozoven nebo soutěží v čepování piva. Vojta vystudoval obor pivovarnictví na Střední průmyslové škole potravinářsko-technologické a marketingovou komunikaci na Vysoké škole finanční a správní. V rámci projektu se můžete na Vojtu obrátit v oblasti standardů, požadavků na kvalitu piva na provozovně, prezentace produktu, včetně techniky čepování.


Vojtěch KadlecVojtěch Kadlec (mentor a porotce)
Vojtěch Kadlec, spoluzakladatel a CBO UNICO.AI se věnuje transferu technologií již od studia na Přírodovědecké fakultě Univerzity Karlovy. Své první pracovní zkušenosti sbíral ve společnosti BermanGroup. Spolupracoval na projektech v oblasti inovací a podpory konkurenceschopnosti, např. projekt INKA – mapování inovačních kapacit České republiky financovaný Technologickou agenturou České republiky. Před založením UNICO.AI působil jako technologický skaut na Přírodovědecké fakultě univerzity Karlovy a později jako specialista transferu technologií na Českém vysokém učení technickém v Praze. V oblasti transferu technologií se podílel na licencování technologií v řádech milionů korun a byl u vzniku tří technologických start-upů založených na technologiích akademického výzkumu a vývoje.


Tomáš StudeníkTomáš Studeník (facilitátor & mentor)
Tomáš je radikální inovátor, městský hacker a organizátor kultovních FuckUp Nights, které jsou oslavou nezdarů při podnikání. Tomáš absolvoval MBA na University of Liverpool ve Velké Británii a momentálně postgraduálně studuje inovace na HEC Paris ve Francii. Tomáš organizuje v Praze globální technologické Hackathony CEE Hacks a pomáhá korporacím jako ŠKODA AUTO, Siemens nebo Plzeňský Prazdroj nacházet příležitosti pro růst a inovace s využitím potenciálu středoevropské startupové scény.


Jan KrafkaJan Krafka (mentor & porotce)
Jan je od roku 2018 ředitelem Plzeňského Prazdroje pro oblast hospod a restaurací. Na tuto pozici nastoupil po desetiletí zkušenosti v největší tuzemské pivovarnické skupině. V oblasti obchodu se pohybuje od roku 2011 a hned od počátku se věnoval oblasti hospod a restaurací. Kariéru zahájil v ekonomickém odboru a postupně se vypracoval až do pozice regionálního finančního managera a poté působil jako manažer pro celý západní region České republiky. Do Plzeňského Prazdroje nastoupil Jan Krafka záhy po absolvování ekonomické fakulty Západočeské univerzity. Kromě Západočeské univerzity studoval ještě ekonomiku na univerzitě ve francouzském Montpellier.


Jiří UrbanJiří Urban (mentor)
Jiří vystudoval VŠE v Praze, mezinárodní obor CEMS-MIM zaměřený na mezinárodní management. Více než 5 let své dosavadní kariéry strávil v Plzeňském Prazdroji, především v týmu Komerčních financí, kde poskytoval podporu hlavně oddělení Marketingu, Sales a Inovací. Jeden rok také strávil v centrále společnosti SABMiller v Anglii. V současnosti pracuje jako Finance Business Partner pro oddělení Marketingu a Inovací, podílí se tedy na většině inovačních projektů v Prazdroji. Jiří vám může pomoci hlavně v oblasti financí, od nákladů až ke konečné profitabilitě.


Petra KrumlováPetra Krumlová (mentor)
Vystudovala fakultu Mezinárodních vztahů na Vysoké škole ekonomické v Praze a Fakultu tělesné výchovy a sportu, obor Management sportu. Má více než patnácti letou praxi z velkých korporátních firem jako například Nestle, Coca-Cola nebo v současnosti Plzeňský Prazdroj. Začínala jako obchodní zástupce, ale postupně ji to táhlo čím dále více do marketingu, kde vyzkoušela nejrůznější pozice jak rámci Čech a Slovenska, tak také na úrovni regionu Od roku 2014 pracuje v Plzeňském Prazdroji, v oblasti Inovací. Dnes se soustředí hlavně na projekty, které mají přinést inovativní řešení například v oblasti výčepní technologie. Do projektů vždy přinese energii a nasazení, které se snaží přenést i na ostatní členy týmu. Petra tento projekt ze strany Plzeňského Prazdroje zastřešuje a může vám poradit hlavně z hlediska organizace.


Vojtěch NosekVojtěch Nosek (mentor)
Vojtěch Nosek je spoluzakladatel a CEO společnosti UNICO.AI, která pomáhá efektivněji propojovat univerzity, firmy a investory. Před založením UNICO.AI působil jako manažer transferu technologií na Českém vysokém učení technickém v Praze. Vedl kolaborativní projekt v oblasti medicínského výzkumu o 17 partnerech ze 12 zemí. Z pozice projektového manažera vedl start-up Univerzitního centra energeticky efektivních budov za přibližně 700 mil. korun, který dnes úspěšně funguje. Je akreditovaným členem European Knowledge & Technology Transfer Society. Nyní se věnuje zejména projektům, na kterých UNICO.AI spolupracuje se Světovou bankou, pracuje na vývoji nástroje Experts.AI a koordinuje start-upové projekty s podílem UNICO.AI.


Daniel GottwaldDaniel Gottwald (mentor)
Daniel Gottwald je zakladatel otevřené high-tech dílny FutLab v Praze, kde se může každý kutil i nekutil, maker či hacker stát členem, používat dílnu nebo jen absolvovat různá školení a workshopy technologií. Daniel si prošel klasickým průběhem zaměstnance v několika firmách jako specialista marketingu, aby se následně osamostatnil a fungoval jako freelancer. Jakmile se mu rozšířil počet zákazníků i zakázek, tak si založil firmu na marketing a webové stránky. Jako vášnivý maker si splnil sen a založil si otevřenou technologickou dílnu. Momentálně se také realizuje jako zakladatel v prototypovací a umělecké slévárně 3D Alchemy Lab a v nově vznikajícím subjektu, který má za cíl propojovat firmy, školy a různé laby/dílny.


Tomáš KinčlTomáš Kinčl (mentor)
Odborný pracovník na Vysoké škole chemicko-technologické v Praze vystudoval pivovarství na Ústavu kvasné chemie a bioinženýrství na VŠCHT Praha. Po absolvování nastoupil jako technolog do výroby ve Velkopopovickém pivovaru společnosti Plzeňský Prazdroj, kde působil 5 let. V Plzeňském Prazdroji se zabýval řízením kvality na úrovni jednotlivých pivovarů, zaváděním nových technologických postupů a řízením lidí. Poté pracoval jako sládek pivovaru Hubertus v Kácově, kde se seznámil s řízením celého provozu na úrovni středního pivovaru. Nyní má na starosti pokusný minipivovar na Ústavu biotechnologie VŠCHT Praha, kde se věnuje výuce studentů, propagaci univerzity prostřednictvím školního piva, kurzům pivovarství a odborným konzultacím a přednáškám o pivu.


Michal ŠkodaMichal Škoda (mentor)
Vystudoval fakultu Mezinárodních vztahů na Vysoké škole ekonomické v Praze a absolvoval rovněž semestr na dánské Copenhagen business school, obojí se zaměřením na marketing. Ihned po ukončení studia začal pracovat v Plzeňském Prazdroji, kde si prošel odděleními interní a externí komunikace, marketingu a trade marketingu. V rámci osobního rozvoje absolvoval také semestr na Vysoké škole chemicko-technologické v Praze v oboru Pivovarská a sladařská technologie. Jedním z jeho největších úspěšných projektů je program Volba Sládků nabízející pivní speciály do hospod a restaurací. Aktuálně pracuje v Rumunsku jako junior brand manažer pro značky Plzeňský Prazdroj a Grolsch. S pivem je spojena i velká část jeho volného času při návštěvách a ochutnávání piv z pivovarů v Čechách i zahraničí, nebo při domácím vaření piva. Michal je také certifikovaným Pilsner Urquell Tapsterem neboli výčepním. Mimo pivo se věnuje jachtingu a projížďkám v doma postaveném kabrioletu značky Kaipan.V rámci projektu BREWRACE funguje jako “beer geek” s rozhledem napříč technickými, pivními i komunikačně-prezentačními tématy.


Michal DúbravskýMichal Dúbravský (mentor)
Studoval, pracoval a užívá si dál. Největší motivací pro něj je změna. Každodenní změna, která ho posouvá dál, aby se přizpůsobil. Miluje svoji práci v digitálním prostředí, které je tak extrémně volatilní. Není nic hezčího, než se těšit do práce. To zažívá každé ráno, když se probudí. Jeho svět je digitl.


Lenka StrakováLenka Straková (mentor)
Vystudovala fakultu Potravinářské a biochemické technologie na Vysoké škole Chemicko–technologické v Praze. Ve společnosti Plzeňský Prazdroj začala pracovat před 15-ti lety již v průběhu studia a postupně prošla různé pozice v pivovaru Plzeň a Velké Popovice. Po zkušenosti z oddělení kontroly kvality, řízení výroby i technologie a vedení výrobního úseku se přesunula do oddělení vrchního sládka, kde zodpovídá za řízení kvality a vývoj nových produktů. V tomto projektu může poradit především z hlediska udržení kvality produktu a upozornit na rizikové faktory při manipulaci s produktem.


Jiří ŠevčíkJiří Ševčík (mentor)
Vystudoval Provozně-ekonomickou fakultu na ČZU v Praze, po jejímž dokončení žil a pracoval 11 let v Belgii. Má zkušenost s brand a trade marketingem z lokálních a evropských rolí pro velké FMCG společnosti Unilever, Douwe Egberts a AB-InBev. V Plzeňském razdroji je zodpovědný za dlouhodobý rozvoj on-trade kanálu v ČR a SR. V tomto projektů může pomoci v oblasti řešení pro podporu prodeje, marketingu či jak v hospodách zaujmout spotřebitele.